Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 3 februari 2019

Auw!-derdomspijn?






Ik bedoel natuurlijk;  
Hallo mensen, een fijne zondag gewenst!
Maar dat is gewoon logisch...want stel dat ik zou zeggen; Ik wens je een rot zondag!
Tuurlijk niet, want jij een fijne dag, ik een fijne dag...

Vanzelf komt dat meestal niet, je moet er soms echt aan werken!

Toch maar even over die pijn in je lijf
Waar dat nou door komt, weet ik echt niet...
Zal absoluut de leeftijd wel zijn!
Soms zelfs tot onder mijn nagelriemen!
Gelukkig verdwijnt dat vanzelf...


Maar gisteravond heb ik me goed vermaakt en heb ik mijn geïmproviseerde
bureautje beter in elkaar gezet, vandaag die vloertegels er tegen aan!


Ook mijn atelier ruimte begint 'ruimte' te krijgen.







En nu?
Nu ga ik toch nog even een uurtje mijn bed in...


8 opmerkingen:

  1. ja, de kwaaltjes komen er bij het ouder worden gratis bij...
    Hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig ben jij daar nog te jong voor...;-) dus 3 @@@ voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK ben er niet te jong voor;-) Vervelend en irritant. Maar goed, niets aan te doen, hoort erbij. Ben je wel weer hersteld van die griep of wat het ook was? Hoop het. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lastig hé Walter, ja die pijntjes kennen we denk allemaal bij het ouder worden, mij helpt gemberthee heel erg goed....en tóch ook wel pijnstillers, hoewel ik die liever niet neem, maar soms moet het <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat mij ontzettend helpt was; in de ochtend volle yoghurt met 2 tenen knof en een stuk fijn geraspte gemberwortel...Moet er nodig weer mee beginnen! Gemberthee in de avond? Goed idee, dank voor de tip...@

      Verwijderen
    2. Ik neem sinds kort ook veel verse gember en ik maak er o.a. thee van. Gelukkig vind ik gember lekker. En het helpt inderdaad tegen pijn.

      Verwijderen