Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 23 februari 2019

Heb jij dat nou ook wel eens?





Het is zaterdagavond en je voelt je abnormaal goed, jeetje wat heb je het toch ongelooflijk naar je zin!
Wat een geluk dat je een blog hebt, want je zit alleen...
Heb er leuke foto's van gemaakt, de gezelligheid druipt ervan af!


Voel je al nattigheid, blogbezoeker?
Ik voel me werkelijk clootte (de positieve spelling)...maar dat hoeft toch niemand te weten?
Stel je toch eens voor dat we altijd maar eerlijk zouden zeggen hoe we ons werkelijk voelen!

Erger is het nog als je erbij verteld dat je totaal niet weet waardoor...het was immers best een actieve dag en het weer was prachtig en de mensen waren aardig.

Of zou het komen doordat je vlak na het eten in een diepe droomslaap bent gevallen, dromen met niks dan negativiteit.
Wakker geworden denken dat het al diep in de nacht is, maar het is pas 21:00 uur!
Uit pure ellende begin je je vol te vreten en zuipen met humus en bronwater, gelukkig op toast en met bubbeltjes...


'Heb jij dat nou ook wel eens?'
Volgens mij heb jij dit werkelijk nooit!
Kom, ik neem nog zo'n flesje B.B. (bubbeltjes bron)
en ga iets leuks verzinnen en dit stukje afsluiten met

Welterusten voor straks!





Hier ga ik later maar eens trachten iets positiefs neer te zetten.
 Tot morgen.





Of lig je al in bed?
Bah, wat ongezellig voor me!

😕😓



1 opmerking:

  1. Welterusten, Walter! En om in slaap te vallen...denk aan vrolijke of prettige dingen! liefs...

    BeantwoordenVerwijderen