Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 2 februari 2019

Het verboden schrijfstukje toch op Spijkerbed.

En tegen een rommelige tafel kan ik ook al helemaal niet!
Zo heb ik het opgeruimd en zo ligt hij weer helemaal vol...


Met de deur in huis;
Wie heeft mij dat verboden?

Mijn zelf heeft dat verboden!
Vandaar dat ik even onderduik,
anders krijg ik een standje...

(Van mezelf!)


Je kan het beter niet lezen, want als deze gekte doorgaat ziet het er echt naar uit dat ik stop met 'leuk' bloggen.
Alle ongelooflijke smerigheid die ik zoveel mogelijk op Bedgeheimen neerzet wordt namelijk steeds gekker!
Gelukkig helpen ze mij hier fantastisch en...er komt werkelijk schot in.
Dit heet 'begeleid' wonen en is voor een oudere alleenstaande een geweldige oplossing.
Want er is veel mis in deze bureaucratie, dingen waarvan je je niet kunt voorstellen dat ze in Nederland bestaan!
Nu blijkt dat 'Slingedael' letterlijk totaal niks heeft uitgevoerd om mijn overdracht naar hier te ondersteunen.
Zelfs, dankzij mijn aardige pb ster, werkt Veritas nu eindelijk mee via een nieuw contact persoon.
Er alles over vertellen zou veel te lang worden en mijn humeur weer opnieuw verpesten.
Vervelend is wel dat mijn lichaam en geest dit oplossen door veel te slapen!

Tegelijk kom ik bij de reden waarom ik Bedgeheimen één dezer dagen loskoppel van dit blog.
Het gaat hoe dan ook een keiharde strijd worden tegen een aantoonbaar ziek en corrupt systeem.
Slingedael, inclusief de Leliezorggroep.
Makkelijk gaat dit niet worden, maar gelukkig stapelen de bewijzen zich op en dat maakt het 'haalbaar' om deze strijd aan te gaan.
Het is bijna te vergelijken met een moeilijk uit te roeien insectenplaag of een besmettelijk virus!

Af en toe wordt de gewelddadige oermens even in mij wakker
en zou ik liever wat van die huichelaars daar drastisch verbouwen zoals ik dat niet eens in mijn nieuwe flat hoef te doen!
Erop los timmeren, samen met wat andere woedende bewoners van daar!

En zie hier;

Het door mijzelf verboden stukje verstopt, maar toch op
Spijkerbed!

Een leuke titel voor een nieuw Suske en Wiske album:

De Woedende Walter-wolf breekt Wurgend los!



4 opmerkingen:

  1. Fijn, dat je nu al die steun hebt Walter, dat je niet meer alleen staat. In betrokkenheid. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef nog een lange weg met hindernissen te gaan. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ofschoon ik een doorzetter ben, gaat het mij inmiddels nog meer om de mensen die daar schandalig behandeld worden en door iedereen aan hun lot zijn overgelaten! Een lange weg heb ik daar zeker voor over en gelukkig komt er steeds meer ( officieel) aan het licht. Dank je, Ferrara.

      Verwijderen