Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 13 februari 2019

Schrijvend in mijn hoofd...

Schrijvend in mijn hoofd heb ik mij naar mijn laptop gesleept...Kan je dit nog doorzetten noemen?
Het voelt naar niks...want ik voel me slecht, vreselijk slecht...
Ineens weer dat gitzwarte in mijn hoofd, misschien zwarter dan ik het ooit ervaren heb.
Alleen maar slapen wil ik..slapen omdat ik niet wil voelen wat ik voel!
De achterliggende gedachte is; hoe is dit mogelijk, dat het gegaan is zoals het gegaan is!
En toch ook, waarom ben ik toen in die afschuwelijke hel er niet gewoon op los gaan rammen!
Ze stuk voor stuk hun persoonlijke waanzin in gevloekt!
Hoe is het toch mogelijk dat ik dit heb laten gebeuren?
En nu? Wat kan ik in hemelsnaam met dit onmogelijke gevoel doen?
Nee, een passieve depressie is dit niet te noemen, het is alsof ik dit gevoel ben!
Niet heb, nee gewoon ben!
Slapen, slapen en niets voelen, dat is wat ik nu wil...

Wie je werkelijk van binnenuit bent, je wezen, je kern...die kun je nou eenmaal niet verloochenen.
Die oude baby foto's van me...
Ik keek mijzelf doordringend aan en zag;
ja dat ben ik en zal ik altijd blijven!

Totaal ongeschikt voor het Kwaad...




5 opmerkingen:

  1. Sterkte en veel liefs! En ...denk ook aan vrolijke/prettige dingen. Buona notte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt dat mag je blijven voelen in alles Walter. Wat je werkelijk Bent, wat werkelijk is, draagt jou nu, is er voor jou, buiten de tijd, niet aangetast door de tijd, jou omvattend in onvoorwaardelijke Liefde. Als je wil leg je hand op je hart buik adem al die Liefde in en alle shit en pijn mag uitgeademd worden. Je hoeft het niet mee te dragen, het is voorbij. Adem het maar uit. sterkte he. liefs Karel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat wanneer je erop los was gaan rammen je nu niet zou zijn waar je bent. Misschien zittend in een dwangbuis, opgesloten in een isoleer cel? Je hebt het overleefd door je vriendelijkheid naar mensen, door je af te zonderen, door het scheppen van een eigen wereld, je ikebana, schilderijen, boeddhisme etc. En het werd opgemerkt. Dus wees blij dat je niet in agressiviteit bent terecht gekomen. Wees nu niet te hard voor jezelf. Ik weet niet wat je allemaal denkt en voelt nu. Maar denk niet dat je daar een zacht ei was. Ik denk dat het heel doeltreffend was hoe je daar reageerde. En via de advocaat ga je genoegdoening krijgen. Je geld terug en liefst ook wat smartengeld. Niet vanwege het geld, maar omdat het onafhankelijkheid geeft. Sterkte Walter en fijn dat je nu je ID kaart hebt.

    BeantwoordenVerwijderen