Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 18 februari 2019

Thema-week; Bomen?



Wachtend op de bus...

Die blote takken vind ik soms erg mooi, vaak zelfs fascinerend!
Hier in mijn 'nieuwe' omgeving staan veel oude, mooie grote bomen
en kijk ik er op een aantal uit, voorzien van heel veel 'sky'!

Heb er reeds flink wat op de foto gezet...
Als ik er hier klaar mee ben, komt de hele serie op mijn foto-blog.

Me and my shadow...

Met dat serie-gedoe ben ik recent begonnen met de DARKNET-serie...

Vanmorgen had ik een tweede droom, maar die verstop ik onder
meer lezen>...

Valt het op dat het 'beter' met me gaat?
Beetje bij beetje beter...

Om dat het maandag is
wens ik iedereen een 'betere' week!

de droom van vanmorgen;

De droom was in blauw en Goud,waarom weet ik niet.
Ik was ergens op visite en een 'getrouwd' stel was mij op een vreemde manier aan het versieren.
Ook hier, geen idee waarom?
Er was ook niets erotisch aan...integendeel eigenlijk.
Ineens waren zij beledigd over waarom ik niet duidelijk was!
Waarover, bedacht ik mij...Waar zou ik duidelijk over moeten zijn?
Dacht er daarnet aan om het gegeven eens te gaan schilderen, nog geen idee hoe!
Wel over de kleuren; in het blauw en in het Goud...


4 opmerkingen:

  1. Kleuren zijn wel heel mooi Walter, welke betekenis heeft het voor jou die kleur? En ja hou ook van die blote grillige bomen hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blauw is de Maria kleur van het Zuivere...De kleur Goud staat bij mij voor een spiritueel ontwaken en blote bomen hebben nog veel beloftes in zich!
    Misschien ga ik hier wel spirituele schildersessies houden! Hihihi.
    Jij mag gratis,Kagib. ;-) @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'Goud' zou in je droom ook best een zinspeling op 'Gouda' kunnen zijn. Wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie boomfoto's... Toevallig heb ik vanochtend ook van die naakte bomen gefotografeerd in een park in mijn omgeving.

      Verwijderen