Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 10 februari 2019

Toch nog een slaapbericht?


Een beetje wel...



Meer een soort verslagje over hoe het 'nieuwe' Spijkerbed me deze week bevallen heeft.
Kort gezegd;
Goed en iets onwennig...
Tegelijk voel ik ook dat het beter is.

Er gebeurt namelijk zoveel, dat ik het echt wat rustiger aan moet doen.
Het werd een beetje te druk, vooral in mijn hoofd.
Een mens kan nou eenmaal nooit inschatten wat iets voor gevolgen kan hebben.

Zo blijft de schandalige afhandeling van dat Slingedael regime meer tijd nodig te hebben
dan ik ooit had kunnen vermoeden!
Het heeft mij ingrijpend veranderd...
Maar ik weet dat dat gelukkig tijdelijk is...

Alles wat ik graag met mijn trouwe bezoekers had willen delen,
dat doe ik nu via mijn andere blogs.
Hier op Spijkerbed zou dat al mijn aardigheid eraf gehaald hebben.

Gelukkig wordt er door 'hier' hard voor me gewerkt om de schade
die mij berokkend is, ongedaan te maken!
Maar daarover op mijn andere blogs, die trouwens gewoon door zullen blijven gaan.
Toch wel een andere kant van me...

Noem dit afscheid, afbouw of wat dan ook;
Natuurlijk wens ik iedereen een goeie nacht toe.
Via deze fotoreeks heb ik me toch nog even, van harte voor jullie uitgesloofd!
😎
Welterusten!

Wat extra foto's bij meer lezen...













2 opmerkingen:

  1. Kan het nu goed invoelen lieve Walter. Echt even stapje terug, rustig aan, even niet teveel de laag van grapjes maken, zo'n leuk mogelijke berichtjes schrijven, even stukje bezinning en verwerking. Blijf je volgen hoor liefsss Karel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Karel, en ik blijf je 'lezen', zelfs intenser dan ooit! @@@

      Verwijderen