Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 20 maart 2019

50/50 % Mislukt> Geslaagd.


Gewerkt wordt er ook op een Stilte-dag!

Gelukkig neem ik rust tussendoor.


Alsof er flink in geworsteld is...
En dat is het inderdaad!

En hoe ging vandaag de Stilte-dag?
Het moet nog allemaal behoorlijk van de grond komen hier...Zo werkt Veritas alweer niet echt mee, ondanks al hun beloftes.
Mijn toegezegde (op papier) maandgeld van 130 euro is nog steeds niet geregeld,'
net zo min als mijn tv en internet aansluiting!
'Het was nog niet rond', volgens mijn nieuwe case-manager van Veritas...
Ongehoord en schandalig dat je nog steeds behandeld wordt als een crimineel'
Mijn wettelijke inkomen, staats-inkomen; AOW genaamd wordt dus gewoon gegijzeld.
Ben hier nu reeds 4 maanden officieel en betaal voor hun verplichte service 114 euro per maand om mijn inkomen te laten gijzelen???

Dit soort waanzin scheurt mij in tweeën, wat nooit eerder dan nu heb ik mijzelf als
volkomen bipolair ervaren.
De regels maken in Nederland de mensen ziek!

Ja, zo een schandalig bericht dat ik vandaag kreeg maakt mij weer woedend.
Stilte-dag betekent niet dat ik zo'n dag ongevoelig ben voor onrecht.
Het is juist andersom, want op een dag als deze ben ik extra gevoelig!

Nee, de zwarte waanzin van de hulpverlening is nog niet voorbij...

En die Stilte-dag?
Die wordt vanaf nu dagelijks gehouden...op een speciale manier!


👊😠👎


Geen opmerkingen:

Een reactie posten