Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 24 maart 2019

Zo gek is het nog niet!

De zondag...
Heeft die nog een speciale betekenis dan?
Het is nog veel fraaier, er is een functie vrij...
Speciaal voor jou en diploma's zijn niet nodig.

Verder verdient het ook nog eens enorm goed, want het wordt uitbetaald met;
Gemoedsrust, evenwicht en tevredenheid!



Pak gewoon die zondag terug...je kan het in alle Stilte doen, je hoeft het eigenlijk niet eens aan iemand te vertellen...

Op deze dag een paar uur aan jezelf besteden, even afsluiten voor de gekte van de wereld om bij jezelf naar binnen te gaan.
Heb je hiervoor tips nodig?
Wedden dat mijn blogs er boordevol mee staan en het geeft geen enkele verplichting.
Het is gratis en niemand hoeft het te weten.

Toch weet ik zeker dat je die tips van hier totaal niet nodig zult hebben...
Zodra je er echt even voor gaat zitten, heb je binnen de kortste tijd een heel schrift vol geschreven met;
Hoe zou ik die paar uur voor mijzelf op zondag in kunnen vullen!

Voor mij werkt dit uitstekend, vandaar dit stukje;

Zo gek is het nog niet!

🙌

Geen opmerkingen:

Een reactie posten