Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 27 juli 2019

Alles ligt even stil...


Lekker weekend gewenst...


Heel anders dan op mijn Stilte-dagen.
Een paar foto's van de tuin hier, verder kom ik niet!
Zover kwam ik niet eens, nog wel even de beruchte boom, hier vlakbij mijn raam gedaan.
Is het geen 'schatje' geworden!

Waarschijnlijk is dit het voor vandaag!
😝😵💥


9 opmerkingen:

  1. de boom ziet er inderdaad goed uit,
    en ik ga vandaag ook niet al te veel doen
    Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Walter, voor jou ook een fijn weekend.
    Hier is het gelukkig wat afgekoeld. Gisteren, laat op de middag, regen en onweer. Nu een aangename temperatuur. Was even flink zweten geblazen de afgelopen weken en ONTZETTEND droog.
    Lieve groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als overal lang niet langs geweest, dus ook hier lang niet langs ge weest en nu gaat het ook hier ff stil, want de vakantie is er ff niks......
    Walter tot .......................

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier totaal geen regen. Buiten iets koeler, binnen warm. Heb ik iets gemist met de boom? Waarom "beruchte" boom? Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen ik hier pas kwam wonen, was de boom genadeloos gesnoeid/geknot
      Had dit eigenlijk niet verwacht... vandaar! @@@

      Verwijderen