Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 21 juli 2019

Een echte zondag!




Vanaf nu is er alleen nog maar rust op het Spijkerbed.
En naar ik hoop, een gezellige!
Het leukste van vandaag is mijn nieuwe aanwinst...
Het groene boekje in het teken van de Verandering.
Een leuk notitie boekjes voor mijn 3 groene dagen;
De woensdag, de zaterdag en de zondag.

Als extraatje vandaag
De Verhuisharing,

Druk er maar op dat weet je gelijk waar ik ben!

 verhuisharing
Verhuisharing


Een fijne zondag gewenst!


4 opmerkingen:

  1. je zou van elke dag een groene dag moeten maken ;-)
    Ik heb hier wat bijgelezen, en je foto's zijn verrassend geheimzinnig
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk via een foto op je andere blog komen. Hoe je dat gedaan hebt is mij een raadsel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verhip Geri...je hebt nog gelijk ook! Dacht zelf dat het alleen via het woord zelf zou gaan!

      Verwijderen