Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 15 juli 2019

Een superdeluxe vakantie-huis!


Laat ik maar weer met dat licht beginnen, want...ik wilde er meer sfeer inbrengen!

En ja hoor, van niets maak ik weer van alles😎
Het eten van gisteren was ook zoiets;


Ook de keuken moest eraan geloven
en er ontstond zelfs een nieuwe werkhoek
en ook nog een nieuwe schemerlamp.


Verder is gelijk die eerdere keukenkast verhuisd naar mijn slaapkamertje.
Het is weer waar hij voor bedoeld was;
Een kledingkast!
Ook heb ik mijn fiets even 'uitgelaten',
het fietsen zal ik nog opnieuw onder de knie moeten krijgen.
Nou ja, eigenlijk onder de kont!
😁
Voor deze 'vakantie-week' heb ik leuke plannen.
Mijn jongste zoon vond het ook een goed idee!

Een mooie week voor iedereen gewenst.
(Met veel geluk enzo...)


💚

1 opmerking:

  1. Ik durf niet te fietsen. Heb nog steeds een racefiets, echt een mooie, uit de jaren 80. Misschien 3 keer op gefietst. Eenmaal maakte een automobilist een obsceen gebaar naar me toen ik een capriool uithaalde. Was gauw genezen van het rijden op deze fiets. Bekijk nu, zeker in drukke steden, naar de manier waarop mensen fietsen. Ware bewegingskunstenaars, doodeng.

    BeantwoordenVerwijderen