Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 18 juli 2019

Mijn virtual reality dag van gisteren,

Ga d'r maar aan staan...!
Want hoe beschrijf je zo'n dag.
De ervaring was shockend...
Eerst maar eens beginnen met een foto van de situatie, een foto die je niet kan maken.


Nauwelijks te herkennen toch? 😎😁
Overigens was dit slechts een onderdeel van mijn bijzondere dag met mijn jongste zoon.
Heeft iemand al eens zo'n Virtual Reality trip beleefd?
Werkelijk spectaculair en niet te geloven dat dit kan!


Deze foto is gewoon het hier en nu van vandaag want ik ben pas net mijn bed uit
en begin dus nu pas aan een 'deze dag blog'.
Eerst maar eens goed wakker worden...
Straks het echte blog/verhaal.
Nee, dit is geen selfie!
Maar tis wel hoe ik me voel;
Verlicht en wazig!
😂
De dag met mijn zoon.
Tot straks!

(Eerst maar eens alles op een rijtje zetten...)


🙌
🙏




6 opmerkingen:

  1. Ja, heb nu al paar tripjes meegemaakt Walter. Totally amazing. Laatste tripje bij een vriend was dat een haai om me heen zwom en uiteindelijk ging aanvallen, de kooi waar ik in zat, gezellig joh hihihi Fijn, dat je zoon er was. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het was geweldig (ik was BIJ mijn zoon!)Geld voor deze dure spullen heb ik nog niet en of ik ze ooit zal aanschaffen???

      Verwijderen
  2. Ik ook niet hoor, maar er zijn plekken waar je zo'n ding kunt opzetten hihihi En die vriend had er één. Ik moest wel aangeven als ik t echt niet meer volhield, met die haai. Is echt levensecht, zat groot gat in die kooi, hij kon me zo opeten maar hij was zo dom de rest van de kooi te ontwrichten, kapot te maken hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog nooit een Virtual Reality trip meegemaakt. Ik weet niet of ik het leuk vind. Zeker nu ik dit met de haai lees. Wat goed dat je met de trein op reis bent geweest. Was wel een verandering denk ik, qua OV kaart, poortjes etc. Ik ben iedere keer bang dat ik iets niet begrijp. Fijn dat je je zoon bezocht. Ik ben zo blij voor je Walter dat je leven weer normaal is. Zet hem op met het vechten tegen die ellendelingen die je jaren af pakten, en je huis en je geld. Ik weet zeker dat het je gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn dat je weer even langs komt, Geri! Dank je en ja ik ben een doorzetter. >@@@< De treinreis, na zoveel jaren vond ik best spannend..Maar het ging goed.
      De dingen goed voorbereiden helpt enorm.

      Verwijderen
  4. nee zo'n bril had ik nog nooit op
    t belangrijkste is dat je een mooie dag had met je zoon

    BeantwoordenVerwijderen