Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 18 augustus 2019

Aan mede-bloggers heb je soms veel te danken...



Soms kan je beter zoiets dragen,
want ook het 💚 wordt dan beschermd.
Het 'serieus' bloggen gaat me niet altijd makkelijk af.
Het leukste blijf ik vinden om alles, liefst wérkelijk alles
met humor te larderen...Een soort spekkies in de te droge varkenslever.
Alhoewel ik een gedreven vegetariër ben past dit larderen goed bij me!

Het thema van de afgelopen week schoot er om diverse redenen flink bij in.
Het dagje zoon, geweldig leuk!
Fanatiek, eh nee...gedreven de puntjes op mijn flat gezet.



Begint letterlijk steeds meer op een 'kuuroord' te lijken.
(Voor het luttele bedrag van 100 euro kan je een weekend mee 'kuren')
🙆
(Alles inbegrepen- geen sex! 😠)


Maar het thema 'gevoeligheid' blijft mij boeien, want...
het staat direct in verbinding met eerlijkheid en oprechtheid!

Dus even ter  officiële afronding;
Hoe 'gevoelig' kan iemand zijn over het werk dat ze doen?
"Kom er maar liever niet aan"!
Durf/kan je echt laten zien wie je bent en hoe je in het leven staat?
Zeg maar niet te snel; Natuurlijk kan dat, we leven immers in een vrij land!
Heb je wel eens bedacht dat er dan toch achterbakse represailles tegen je genomen kunnen worden?

Op dat vlak gebeuren er vaak de gekste dingen.
Dingen die je nooit verwacht had!
Neem nou de zorginstellingen...
Je kan het er redelijk goed treffen,
maar nog steeds onbegrijpelijk slecht!

De slacht-zin van Slingedael was; Zorg om elkaar! 
Of stond er dan toch;
Slagzin?  Of misschien wel de Lach-zin?


🙉🙈🙊



Geen opmerkingen:

Een reactie posten