Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 25 augustus 2019

Gisteren viel een beetje verkeerd.

Er is geen geschikte foto bij.💥

Letterlijk ineens last van de warmte!
En zojuist hoor ik via het nieuws dat het vandaag 32 graden kan worden....
Ook had ik mijn haar en mijn baard geknipt...gisteren.
In de avond heb ik kikkererwten op Italiaanse wijze bereid,
Verder ben ik aan de ananas en zwarte bessensap.
Gisteravond heb ik een film of 2 door elkaar gekeken...op tv.
The librerian en the night in the museum.
Fantasy-avonturen films...want in het museum gaat alles na zonsondergang ineens leven.
Beide films waren de zoveelste vervolgfilms uit een hele reeks.

Je merkt het misschien al, want dit is geen typisch Spijkerbed bericht.
Er is zelfs geen foto bij!



💛

1 opmerking:

  1. voldoende water drinken ook hé
    die warmte is niet echt gezond hé, weinig zuurstof en al

    BeantwoordenVerwijderen