Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 26 augustus 2019

Toen ik....



Een mens heeft eigenlijk weinig nodig om 'kunstzinnig' te zijn.
Met niks kan je van alles, althans als je er het gevoel voor hebt.
Meestal doe ik van alles met dingen die nauwelijks wat kosten.
Zo heb ik mijn hele huis ingericht!😆



Maar wat tekenen en schilderen betreft moet ik toegeven dat 'goed spul' wel iets beter werkt!
Zo kreeg ik een tijdje geleden goed spul van een goede vriend.
Ik mocht het zelf uitzoeken en;'Je hoeft niet op geld te kijken!"
Moet ie niet te vaak doen anders kleed ik hem uit tot op het bot!
Hihi, nee hoor, zo ben ik gelukkig niet..stel je voor...
Maar ik moet toegeven van die aquarel potloden heb ik veel plezier
(Eerst had ik ze van Action, maar die punten braken altijd af als ik ze 'punterslijpte'.
Op dit moment ben ik nog steeds bezig met de  chakra serie...
Goed materiaal stimuleert mij wel tot beter werken, Erg hè..😌

O ja, nog even over 'Toen ik...'
Mijn Nikon toestel maakte absoluut betere foto's!
Verdwenen dankzij het tuig van...( nee, daar ga ik het niet meer over hebben)
Ben nog steeds op zoek naar goed rattengif!
😅(Ja, ik kan ook erg zijn hoor...)
Dankzij mijn geweldige broer heb ik zijn Lumix gekregen...
Doet het ook prima en ik ben hem ontzettend dankbaar.


De 'bij-foto'...


Weet je wat ik ga doen?
Ik ga hier foto's bij maken!

🙌


2 opmerkingen: