Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 2 september 2019

Avondpraat in...De ruimte.

Vanuit de Geest gestuurd?


Vanmiddag zat ik even in de tuin
en in de ruimte van mijn geest dacht ik;
Wat kunnen we voor elkaar betekenen?
Inspireren, motiveren en...
bemoedigen?
En nooit vanuit een 'moeten'.
Je moet dit of dat, want het is beter voor je...
Je moet het anders aanpakken, want...
Moeten is alleen voor onszelf bestemd.
Het innerlijke moeten, ervaren wat goed voor je is...
En dat is voor iedereen anders!

Ruimte-geest-ruimte.


5 opmerkingen:

  1. Ik lees weer eens bij. Prettige avond nog, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In dat soort zaken leer ik nog dagelijks. Dat houdt nooit op. Soms trap ik weer in al die valkuilen. Happiness is the way

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ervaren wat goed voor je is, dat is voor iedereen anders. Zo waar!

    BeantwoordenVerwijderen