Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 12 september 2019

Maar jij hebt makkelijk praten!


Dit onderwerp van deze week' loslaten...en de dingen die ik daar mogelijk omheen schrijf:
A; Ik heb geen drukke baan meer
B;Ik hoef geen gezin meer te onderhouden of te verzorgen.
C;Op mijn leef-tijd hoeft een mens zo veel niet meer...
D; je hebt overal uitgebreid de tijd voor....
😲
?
?
?
Dus de bedoeling was dat er een hele verhandeling zou komen over....
Maar toen moest ik naar het ziekenhuis om mijn operatie te plannen.
Thuisgekomen had ik geen idee meer over wat er in dit bericht had moeten staan!


Dus liet ik dat maar gewoon totaal los!





4 opmerkingen:

  1. Hoi Walter, laat je je helpen aan je liesbreuk? Denk dat het erg prettig zou zijn voor jou om eindelijk van dat rottige ongemak af te zijn. Heb van verschillende mensen gehoord dat ze er behoorlijke baat bij hadden.
    Hoe dan ook, ik wens je een prettige voortzetting van deze week, alvast een goed weekend en een lieve groet, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij aan bij wat Clelia hier schrijft. Ook ik ken een paar personen, die er behoorlijk van opknapten. lieve lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat in november gebeuren...daarna zet ik er geen foto's op hoor! :-)))

      Verwijderen