Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 21 september 2019

Na een kleine depressie?



Even een korte 'inzinking' gehad...alles werd mij ineens teveel.
Maar ik ben zo goed mogelijk gewoon doorgegaan, ondanks de onlust en onrust gevoelens.
Voor mij bleek het een 'oplossing'  te zijn om me op mijn oude werk te storten...
Sorteren en bekijken heet dat.
Mijn chakra figuurtjes heb ik af kunnen maken en daarna nog een zwart-wit kleine versie van drie figuren.
Totdat gisteren plotseling de donkere wolk verdween en ik weer terug in mijn positieve energie kwam...
Ondersteund door weer wat explicieter op mijn eten en drinken te gaan letten.

Om nu te gaan zeggen;
Had ik maar zus of zo gedaan, dan was deze terugval niet gebeurd!
Het goede nieuws is...ik ben en blijf altijd mezelf.
Mezelf zoals ik bedoeld ben.
Makkelijk is dat zeker niet, maar wel weer altijd bijzonder en steeds weer leerzaam.
Leren blijven we tot in de eeuwigheid....⟳🔂


Daarin was mijn beste vriend Rob en goed voorbeeld om niet te gaan denken;
'Maar ik weet alles al!'
Een vriend die ik nooit zal vergeten...


( Koffie-tijd )

💚



6 opmerkingen:

  1. Sterkte, Walter, en een lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Lia...gelukkig is dit altijd een komen en gaan...

      Verwijderen
  2. Welkom terug, Walter. Gelukkig hebben wij een minister die een depressie gelijk stelt aan een dipje. Hoewel hij later zijn excuses aanbood voor die uitspraak. Aan Rutte, niet aan hen die leiden aan depressie. Maar goed: blij dat je er weer/nog bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Terence....over de werkelijkheid van een depressie zou ik misschien weer eens wat uitgebreider moeten schrijven. Het is inderdaad niet te vergelijken met een 'dipje'.

      Verwijderen
  3. zo'n donkere wolken zijn niet te onderschatten
    blij dat je je terug wat beter voelt

    BeantwoordenVerwijderen