Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 13 oktober 2019

Heel persoonlijk!



Vandaag dacht ik weer eens te gaan uitslapen...

Maar ik ben toch weer aan het werk!
Bijzonder dat het moet...
Puur van binnenuit.

💚

( Ik duik even achter de denkbeeldige schermen)
Eerst maar eens trachten te 'landen' in het hier en nu...
Soms lijkt het alsof er meer gebeurt dan ik aankan.

In het verleden (heden?) gebeurde dat regelmatig.
De Nieuwe Tijd...
Op baby foto's kan ik het nu al in mijn helder kijkende oogjes zien.
Een kind van de Nieuwe Tijd.
1950.
En ik was er...
En ik zag het!
En het groeit nog steeds in mij, al bijna 70 jaar.
Tien maal 7 is dus 70.
Daar ga ik maar beter niet dieper op in.
Wat betekent;
Spiritueel realistisch nou eigenlijk?
Want dat is de strekking van dit blog.

Verwoorden in de taal van Hier en Nu?

Ervaren dat er geen IK is in mij.
Het symbool van de aartsengel Michaël.

En nu?
Nu ga ik gewoon verder met mijn ding doen...

Het opspannen van papier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten