Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 3 oktober 2019

Mijn terugblik van gisteren.


Tja...die Stilte-dagen.
Het meest stille is dan dat ik meestal thuis blijf
en doe wat er in mij opkomt.

En gister werd ik zeer vroeg wakker, reeds om 4 uur!'
Kom, laat ik eens heerlijk uitslapen'...dacht ik.
Het mooie van zo'n stilte-dag is dat er gebeurt wat er gebeuren wil!
En dat heeft weinig te maken met wat IK wil.
😇
Dus bleek ik om 4:30 aan de slag te gaan...
Uitslapen heette het (niet dus).
Het was nog aangenaam donker buiten, het geeft mij soms dat knusse herfst gevoel.
Om dit verhaaltje wat in te korten;
Op een gegeven moment zat ik mijn eigen blog weer eens te bekijken.
En ik belandde bij...De Kracht.
Het oorspronkelijke begin begon op 13-7-09.
Deze serie van 4 schrijfsels die werkelijk De kracht heetten heb ik pas later op de dag gelezen.
Dus eigenlijk pas zojuist!

En ik was verbaasd...waren dit mijn eigen teksten?
Ja, dat waren het inderdaad!
Diep van binnenuit beschreven.
Achteraf bleek het totaal van het item 'de kracht', 43 blogs te bevatten...
En dat op de vroege ochtend!
😄


4 opmerkingen:

  1. met andere woorden; je was goed wakker en dat zijn de beste momenten !
    .* Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Teruglezen doe ik ook. Vooral om de foto´s te bekijken. Soms ben ik ze helemaal vergeten. Ik wens je een mooie dag, Walter. Ik wil je ook iets leuks vertellen. Voor eht eerst hebben we voedslebolletjes voor vogels opgehangen in de tuin. Een druk komen en gaan van koolmezen. Maar we zien nu voor de tweede dag een specht. Zo mooi. Zwart wit met rood onder zijn staart. Hij timmert echt tegen een boompje. Ik hoop hem vandaan weer te zien. Ik wist niet dat die ook in woonwijken zitten. Ik hoop echt dat ik een foto van hem kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik probeerde de taalfouten te herstellen, lukte niet.

      Verwijderen
    2. Het belangrijkste is dat wat je schrijft erg leuk is! Dank je

      Verwijderen