Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 20 oktober 2019

Wat verwacht je nou eigenlijk van me? (Koffiepauze)


Wat zijn we toch ingewikkeld!

Toen ik vanmorgen weer veel te vroeg wakker werd, dacht ik bij mezelf;
Wat verwacht ik eigenlijk van mezelf?

Ik bleek namelijk geen inspiratie te hebben voor het bloggen...
En hier gaat het natuurlijk over de verwachtingen die we vaak van onszelf hebben.

Daarnaast heb je ook te maken met de ander, die aan je vragen;
Wat bedoel je daar eigenlijk mee?
Waarom doe je zus of zo?

Heb ik wel trek in koffie?
Niet speciaal, want anders had ik het allang gezet.
Zal ik gaan ontbijten...maar ik voel geen honger en zelfs geen trek.

Ga dan nog maar een uurtje of zo je bed in...

Wat kunnen we toch soms ingewikkeld met ons zelf omgaan!


3 opmerkingen:

  1. dat is waar Walter,
    we maken het onszelf vaak moeilijk
    ik denk dat we te veel denken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, wat kan de mens in zijn denkwereld zichzelf in de weg zitten. En toch is er moeilijk aan te ontsnappen. De kunst is er geen last van te hebben. Oef makkelijk gezegd ...

    BeantwoordenVerwijderen