Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 17 november 2019

Ruimte maken voor het positieve!




Pijn tekent je...magere kop van gekregen!

Pijn kan een mens behoorlijk in de weg staan.
Mijn fysieke pijn is vandaag vrij plotseling bijna weg.
Gelukkig is er nog genoeg 'gezonde' pijn over.
Een pijn die ons helpt om alert te blijven!

Gisteren voelde ik reeds;
Je moet stoppen met die pijnstillers!
Als je je werkelijk bewust bent van wat de 'reguliere' medicijnen met je doen,
dan begin je wakker te worden.
Tijdens mijn gebruik van de paracetamol begon ik dagelijks hoofdpijn te krijgen!
En dat terwijl de pijn die ik leed, er nauwelijks door verminderde!

Woensdag ga ik weer naar het Groene 💚 ziekenhuis...
Als ik een vage reactie krijg ( zoals de vorige keer) ga ik vragen of er een echo gemaakt kan worden van mijn dierbare onderstel!
Een gewone foto met mijn eigen toestel, via de zelfontspanner lijkt echt niet voldoende..

😂 

Voor wie het was opgevallen
Er waren blogs bijgekomen...
Sommige dingen moet je gewoon proberen!
Wakkere mens valt voor mij af
en als je echt wilt weten waarom,
vraag het mij gerust.

Een echt positief bericht komt laat!



Want wat doe ik met het werk
van de overleden meneer Jonkman?
Heb hem nooit gekend,
toch vind ik dat je iemand mag eren!

1 opmerking:

  1. Bijzondere kunst van die meneer Jonkman. De figuren lijken wel geesten. :)
    En mbt pijn-stillers ja dat kun je in jezelf voelen of t goed voor je is. Uiteindelijk is er in je innerlijk in alles een antwoord, daar kun je voeling mee krijgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen