Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 5 december 2019

Aanval van depressie!



Het is nu moeilijk om erover te schrijven...
Plotseling een schot zwart, dwars door mijn hoofd!

Hoe vaak heb ik hier werkelijk over geschreven!
Ondanks dat ik weet dat het bij velen voorkomt, blijft het een pijnlijk onderwerp.

Op zich weet ik waar het begon...vlak na mijn bezoek aan het ziekenhuis.
Ik kwam weer Hier en voelde gelijk; hier hoor ik niet, hier wil ik helemaal niet zijn!

Het was niet meer te stoppen, ik vluchtte mijn huis in...het voelt nog steeds niet als een thuis...
Mijn God, ruim 2 jaar geleden ben ik beroofd, beroofd van alles wat emotionele waarde voor me had... door de hulpverlening.

Ja, dan wordt het zwart in je hoofd,,,een soort zelfbescherming!

3 opmerkingen:

  1. dat kan wel even duren vrees ik
    je ergens gaan thuis voelen, daar waar je eigenlijk niet wilt zijn, heel zwaar

    en dan alles wat je hebt meegemaakt de laatste jaren...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig blijven er altijd lichtjes in de duisternis... Dank je An!!! @

      Verwijderen
  2. He gatver, hoop zo voor je dat je de lichtpuntjes blijft zien en dat ze weer groter worden.

    BeantwoordenVerwijderen