Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 19 januari 2020

Achter gesloten deuren?

Even gluren bij je buren?
Heel vaak hebben mensen zo hun eigenaardigheden die ze liever niet met anderen delen.
Naar aanleiding van het make-up blogje dacht ik daar vanmorgen ineens aan.
Het zijn niet eens hele grote dingen, maar toch houd je dat liever voor jezelf.

Vooral bij mensen die een bepaald aanzien hebben, kan je wel eens denken;
Wat vreet jij privé uit?
Voorbeelden ga ik niet geven, das erg onsportief en mijn bedenkingen uit ik ook niet...

Maar voor sommige 'gesloten deuren' kan het best interne conflicten geven in de trant van 'Als ze dit eens van me wisten!'
Toch blijken het meestal heel onschuldige en persoonlijke dingen te zijn die vooral taboe worden omdat we ze nooit delen.
Daardoor zou je nog gaan denken dat je met een vreselijk geheim moet leven
en als dat dat toch een keer uitkomt zul je vaak merken;
O, is dat nou alles?

😎

Schaamte is niet nodig...
Grappig, want pas net heb ik gelezen bij
Spiritual rose of silence...
Het lijkt een beetje over hetzelfde te gaan.
Toeval, want ik schrijf totaal anders!
😏

2 opmerkingen:

  1. toeval of niet,...
    ik vind dat je goed schrijft:o)
    en je schamen over wie je bent, dat moet zeker niet
    .* Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Lutje...Nee, schamen doe ik mij zeker niet, eerder ben ik er soms juist trots op! :-)

      Verwijderen