Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 27 januari 2020

De relaxte maandag-Het ontbijt?(koffie-pauze)


Er is geen foto van, was ook niet echt fotogeniek!
Een klein beetje yoghurt met; kurkuma, kaneel,verse gember, olijfolie, 1 flinke teen knoflook
en wat honing en vruchten...
Eigenlijk is het meer mijn dagelijkse medicijn, daarbij ook nog
een St. Janskruid tablet en 1 vit. B complex.
Pas om 8 uur eet ik mijn echte gezamenlijke ontbijt.
4x per week mee eten en 3 dagen m'n eigen eten thuis!
Ik heb er vrede mee gesloten en zie het maar als een luxe
in plaats van een verplichting.
Op donderdag is mijn huishoudhulp er en dat gaat goed.
Net even die stimulans voor mij om het de hele week op orde te houden!
Kost me nix, tis de luxe van mijn leeftijd zal ik maar zeggen.
De jonge god van 70!
Woon hier nu een jaar en begin mij eindelijk 'thuis' te voelen.... 

👾Voorheen...


😁Vandaag!


3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je je thuis gaat voelen. Het heeft voordelen. Zeker bij het nog ouder worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Geri...ik heb er dan ook hard aan gewerkt! ;-)

      Verwijderen
  2. Goed dat je vrede hebt kunnen sluiten met de verplichte activiteiten.
    Dat kost je vast veel minder energie.
    Fijn dat je nu ook hulp bij je huishoudelijke zaken hebt.
    Samen aan de poets is ook veel gezelliger...!

    BeantwoordenVerwijderen