Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 13 januari 2020

Een dag geleefd...





Nog voor 12 in de ochtend begon ik aan dit stukje.
Vanmorgen na het 'gezamenlijke' ontbijt ben ik weer mijn bed ingegaan.
Het liefst slaap ik en droom ik.
Wie waren dat die in mijn droom voor kwamen en waar was ik?
Veel van die droom ben ik helaas vergeten...behalve 2 mensen die in mijn atelier aan mijn bureau zaten. Beide in het zwart gekleed zaten zij met de rug naar mijn toe.
Eerst dacht ik dat het 2 vrouwen waren...de ene zag ik ineens haarscherp.
Ik weet dat ik haar gekend heb, het was niet van hier.
Eenmaal wakker geworden zag ik haar nog steeds voor me, ik kon er maar niet opkomen van waar!
Was het iemand die bij Slingedael werkte?...Ze was geen begeleidster, dat wist ik nog wel...

Tot zover de ochtend in het kort...
Ben trouwens ook weer begonnen met gemotiveerd fotograferen, hetgeen altijd erg belangrijk voor me was (en is!)
Rond 13:15 ben ik zowaar gaan wandelen. Ruim een half uur. Een hele overwinning voor hoe ik mij nog steeds voel!
Nog even over het tv kijken;
NGWild is nu mijn favoriet. Gister een prachtige en lange docu over China in the wild gezien.
Werkelijk zeer bijzondere dieren gezien, hun aapjes en de vossen hebben Chinese trekjes...Schitterend en prachtige natuur.
Vandaag is Chili aan de beurt.
Mijn batterij is aan het opladen...
Die van mijn fototoestel bedoel ik!
Vermoedelijk laadt mijn eigen batterij ook weer wat op en ga ik nu een beetje schilderen..





There is a place in the sun...




2 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen dat het n.a.w. de goede kant op gaat. Ik vind het knap van je dat je weer aan het wandelen bent gegaan en zo te lezen kon genieten van een docu. Het is dat je zo ver weg woont, anders was ik vast en zeker een keer met je gaan wandelen. In gedachten neem ik je morgen mee hier tijdens mijn wandeling door de bergen. Het ga je goed Walter en een lieve groet vanuit Frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wandelen in Frankrijk was altijd heerlijk! Dank je voor je reactie, Cilia.

      Verwijderen