Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 16 januari 2020

Met een handje noten in mijn mond...


Nee, het werd geen selfie!

...Slaap ik nog steeds niet en morgen,straks dus, 
moet ik weer mee doen met  het groeps-ontbijt.
Om 8 uur... 
Moet dat?  Ja, dat moet....
Maar als je me vraagt; wil je dat dan?
Nee, natuurlijk wil ik dat niet!
We zitten in een systeem en wie wil dat nou?
Kiezen voor een systeem, mijn hemel!
We zijn vrije geesten van geboorte..wie is zich dat nog bewust?

Vrije geesten..wie is zich dat nog bewust...
Ik wel en nog diep van binnenuit ook!

Oh jee...we hebben een vrije geest!

En nee, ik ga nog niet naar bed.

En het is reeds 00:34 in de nacht...
Wat kan ik anders doen dan er weer een selfie bijzetten?




2 opmerkingen:

  1. Wees een beetje meer blij met het verplichte 8.00 uur ontbijt. Ik woon dan zo onafhankelijk, wil iedere morgen vroeg opstaan. Om diverse redenen lukt het niet. Zou wel kunnen lukken met de verplichting die jij hebt. En, ik zoek naar een situatie waar we meer gemeenschappelijk kunnen wonen wanneer we ouder worden. Jouw situatie heeft ook voordelen.

    BeantwoordenVerwijderen