Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 24 januari 2020

Wat is eigenlijk nog het doel van je leven?


Vooral als je wat ouder wordt kan dit gevoel je wel eens overvallen.
Soms lijkt het alsof alles je best meezit, maar toch...
Ineens dat lege gevoel waarbij je kan denken;
Ben ik niet al te oud om nog iets te bereiken?

Juist door dit gevoel helemaal te durven beleven en er zelfs
een tijdje diep door in de put te raken, kan je je ineens dat enige waardevolle doel bewust worden!

Vanaf nu ga ik ervoor zorgen dat ik mij hoe dan ook elke dag 'goed' voel.
Niet meer en ook niet minder.


Maar...is dat dan echt alles?
Ja, dat is werkelijk alles...





1 opmerking: