Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 25 februari 2020

Blog artikelen over de psychose en anders zijn/




https://spijkerbed.blogspot.com/search?q=psychose







5 opmerkingen:

  1. ieder mens is anders, dat is toch het mooie !
    zo leer ik altijd bij
    iets anders zien enz...
    .* Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet. Maak me een beetje zorgen om je. Ik heb het doorgelezen en het lijkt mij een hele angstaanjagende ervaring. Ik hoop dat je hier gauw doorheen komt. Je hebt al zoveel meegemaakt.
    Hoop dat je een manier vindt om dit te boven te komen. veel sterkte en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk kom je tot rust. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tegelijk blijkt alles tijdelijk en iets zelf beleven...is altijd anders.
      Dank voor je reactie Ferrara @

      Verwijderen
  4. wat een ellende
    en dat zie je in die eerste tekening, daar heb je het volgens mij heel treffend uitgebeeld
    sterkte, hopelijk duurt het niet te lang

    BeantwoordenVerwijderen