Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 30 maart 2020

De absolute positieve kanten!

Angst is een hele slechte raadgever en angst in deze heb ik totaal niet...
Verbaasd ben ik wel, zeker nu ik weet dat veel griepepidemieën van weleer veel meer slachtoffers maakten !
Misschien een goed voorbeeld om het komende keren ook zo aan te pakken?

Bij deze haal ik het onderste uit de kan en maak er bijna een feestje van....
Daarbij vergeet ik natuurlijk niet de mensen die er vreselijk ziek van zijn geworden
en zelfs gestorven...
Maar om door dit gebeuren zelf geestelijk onderuit te gaan, daar help je werkelijk niemand mee!



Ondergedoken in rust en het genieten ( wou bijna zeggen; genot)
heb ik het volgende gedaan;
Mijn cd wisselaar gevuld met 6 verzamel cd's en de muziek intens over mij heen laten komen!
Wat kan het wonderlijk gaan als je ineens heel anders naar muziek luistert...
De zangers en zangeressen werden ineens gedragen door de instrumenten,
alsof het bakens waren waarover ze heen manoeuvreerden!
Om mijzelf nog extra te verwennen stond mijn 4k tv aan en keek ik geluidloos
naar kookprogramma's en prachtige natuurfilms


( Had tevens mijn nieuwe bril op😁)



Je zou het niet zeggen, maar het gaf mij werkelijk een intense innerlijke rust.
Dit is met recht van de nood een deugd maken.



3 opmerkingen:

  1. ik zou nu ook wel thuis willen zitten
    op mijn werk is het veel te druk
    en de angst zit er wat in
    -Een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag me ook af wat er aan de hand is. Ben ook verbaasd. Vind het erg verwarrend. Ben wel heel benieuwd wat er uit gaat komen. Hoe gaat het hierna verder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat dat betreft kunnen we meer dan we denken! En straks begin ik met jouw kleurplaat...Kleine dingen kunnen grote gevolgen hebben. Dank je daarvoor,Geri!@@@

      Verwijderen