Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 22 oktober 2020

Inderdaad, elke dag een stapje verder!




 Waarin?

In het overwinnen van mijn depressie...

en mijn moedeloosheid.

Het loslaten van de corona waanzin

en het gewoon nemen voor wat het is!

Gisteren een paar dingen doorgezet...

Doen wat ik kan zonder de h.h. hulp.

En dat ging goed.

Corona nieuws gewoon binnen laten

zonder ermee aan de haal te gaan.

Letten op wat ik eet maar ook hoe ik eet!

En na het avondeten een blokje om gegaan.



De onnodige weerstand die ik soms voel...

los leren laten en de dingen gewoon doen.

Met zin of tegenzin, dat mag niet meer uitmaken.

En...weer verder gegaan met mijn 'weerstandscocktail.'

De helft blijkt meer dan genoeg want mijn rode vlekken zijn uit mijn gezicht verdwenen.

( Hihi, de verhoogde weerstand ging mijn eigen lichaam te lijf!)



En in de avond....


1 opmerking:

  1. Je staat op het strand. De golven komen. De golven gaan. Ongeacht wat jij doet. Dus laat het maar gebeuren. 'Resistance is futile'.

    BeantwoordenVerwijderen