Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 25 oktober 2020

Om mijn lezers een plezier te doen?


Zondag 2020

Uiteindelijk is het een sociaal gebeuren en Werkwijze blijkt inderdaad voor 'de anderen' te zijn!

Want tegenwoordig zijn er steeds meer 'anderen', we worden in deze tijd in tweeën gedeeld;

De voor en de tegenstanders en volgens mij ben ik een tegenstander van deze in tweeën-deling.

Ook dit keer heeft het met MACHT te maken...

Gemakshalve kunnen we het de macht van een virus noemen.

Makkelijk toch?

Of worden we getest door de Hogere Machten?

Toch zijn die hogere machten onderdeel van onszelf...

Hoever zijn we in onze geestelijke ontwikkeling?


Zelf moet ik daarin elke dag examen doen, tis tog wat! 💁

Onder ons gezegd krijg ik tot op heden elke dag een hoger eindcijfer...

Daarom ben ik ook begonnen met een dagboek op mijn Bedgeheimen-blog.

Een absoluut privé blog...

Het is wel even wennen...echt alleen voor jezelf schrijven !

Toch heel anders dan schrijven in een schrift, want op een blog kan je nog linken en foto's plaatsen.🙆

Anders schrijven is best even wennen...eraan wennen dat niemand meer mee leest!

😎



😁