Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 7 februari 2021

Alle remmen los kan...




 Kan inderdaad een risico voor me zijn ( als bipolair).

Toch neem ik dat risico, juist omdat ik in andere omstandigheden leef.

Het moest heel erg wennen, want...

Er wordt op mij gelet hier! 

Gelukkig blijkt dat heel anders te zijn.

Ben verder zo vrij als een vogeltje en heb een schitterend huis

op een prachtige plek. Goddank weer terug in Gouda...

Wat eerst mijn ongeluk leek, blijkt steeds meer mijn geluk te zijn.

Gemotiveerd om er hard aan te werken.

Toch denk ik nog vaak aan de anderen in Slingedael.

Kon ik maar iets voor hen doen... niemand verdient het om

als een dier in een kooi te zitten.

Gekortwiekte vrije vogels en dan nog aan de ketting ook!

Afgerichte straathonden, altijd aan de riem en dat dan ook nog

in een z.g. luxe hok... Vreselijk. 😓😕


Ja, de zorg kan dus anders.

Heel anders!

😒









💚



3 opmerkingen:

  1. Helaas weet ik uit persoonlijke ervaring dat het niet oké is dat ook in de zorg tegenwoordig geld belangrijker is dan mensen, Walter. Zo zat de moeder van mijn zoon op een prachtige plek: groente-tuintje, konijnenhok, fijne wandelomgeving. Nu zit zij in een betonnen flatje. Dat was goedkoper.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij boft he. Maar je hebt er ook hard voor 'gevochten'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve mensen, helaas weet ik uit ervaring dat veel mensen die kracht niet hebben!Daarin heb ik schrijnende dingen meegemaakt die ik nooit zal vergeten...

    BeantwoordenVerwijderen