Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 24 februari 2021

Anna en Lyse, ken je ze nog?

 




Eindelijk weer eens een analyse... hoe is het, ga je vooruit en

wat doe je ermee in deze bizarre tijd?


Goed, m'n bed staat...heeft m'n fantastische huishoudhulp voor gezorgd!

Ja, mijn remmen zijn echt los... en dat na een aantal jaren van 'gevangenschap'.

Terugkijkend voelde dat zo... allemaal leuke mensen, maar ik ben ongeschikt voor een relatie.

Wel heb ik deuken opgelopen in mijn leven, maar wie niet!

Leed kan je nou eenmaal nooit vergelijken.

Waar de ene aan bezwijkt, daar wordt de ander sterker door.

Raar toch eigenlijk.

Neem nou de 'vreselijke' ziektes... de een krijgt ze, de ander niet.

Nee, begin maar niet over rechtvaardigheid of, nog erger., Gods Wil!

Het zit heel anders in elkaar en als je dat doorhebt..

houd je liever je mond en zorg je voor 'verdraagzaamheid' en werkelijke naastenliefde...


Word nou maar gewoon Boeddhist en je weet hoe het zit,

je weet het waarom en... dat kun je dan weer loslaten

zonder te oordelen...

En nee, het is geen grapje... het is een doorleefd Weten...🙏

👳






3 opmerkingen:

  1. 'Just let it go'. Niet voor niets is mijn favoriete meditatie: 'Breath in, breath out...f*ck it!' Leven zoals je wilt en daarbij je best doen anderen geen pijn te doen. Veel meer kunnen wij niet doen, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ECHT Mooi blog Walter. Maar ook boeddhist worden of zijn is niet zalig makend 🤪🤣
    Of misschien net als met die ziektes de een wel de ander niet. Gek eigenlijk. he ghaghagha
    Lekker slapen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en speciaal voor jullie de duidelijkheid van de letters toegepast! :-)

    BeantwoordenVerwijderen