Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 11 juni 2021

Flower arrangement...en herinneringen


Gelukkig doet een mooi filmpje wonderen..
Maar ook al heb ik het goed en ben ik geen materialist...
Op zulke momenten als deze mis ik mijn ikebana-vazen collectie
Door de jaren heen verzameld
Toen ik een ongeluk heb gekregen en via mijn huisarts
in Slingedael werd geplaatst werd ik afgeschreven.
Mijn zoons kregen het bericht dat het met mij niet lang meer zou duren..
S. zegde gewoon mijn huis op en 'plunderde' het leeg!
Je kan het bijna niet geloven dat zoiets gedaan kan worden!
Over de rest ga ik het maar beter niet meer hebben...

Maar beste lezers
Let op!
Het kan werkelijk iedereen gebeuren!

Toch ben ik niet verbitterd
maar heb wel een sterk gevoel ontwikkeld. Een gevoel van;
Blijf vanaf nu van mij af!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten