Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 23 juni 2021

'Niemand' zijn.




Vannacht rond 4:30 was het weer zover... een gedachte die ik wilde

uitdiepen. Niet weer malend in mijn hoofd, maar dit keer op mijn blog!

Aangezien ik niet echt een schrijver ben zocht ik inspiratie.

Hier, aan de rechterkant staat een lijst met onderwerpen.

Eerst keek ik bij 'niemand'... helaas vond ik er niks in staan

dat mij prikkelde. Niet veel berichten, toch best apart, dat wel.

Toen besloot ik bij 'leeg' te kijken... Het waren er 284!

Ach, dacht ik... laat ik gewoon eens kijken.

En tot 5:15 ging ik daar mee door en was...verbaasd!

Niet alleen het schrijven was er bijzonder, maar vaak ook de foto's.

Gek genoeg was het idd. geschreven door een bijna Niemand en 

die niemand bleek ik natuurlijk zelf te zijn.


Maar wat ben ik nu als zijnde Niemand?

10 jaar verder t/m het nu van nu.

Dit niemand van nu leek te zijn gesneuveld tijdens de waanzin van de corona!

Een soort schoongewassen NIEMAND.


Laat ik maar ergens beginnen;

Gisteren kwam ik de man weer tegen waarvan ik stilletjes had gehoopt weer een

vriendschap mee op te kunnen bouwen.

We raakten weer in gesprek en.... hij nodige mij zowaar uit voor een kop thee!

Het werd een boeiende ontmoeting, want ook hij was in een depressie geraakt.

En pas nu leerden we elkaar écht kennen, althans als begin.

Hij bleek moslim te zijn en ik toch meer boeddhist! Heel boeiend dus.


En vanuit deze hernieuwde ontmoeting ga ik schrijven over hoe het is

om Niemand te zijn. Niet alles tegelijk vandaag, nee... over blogs verdeeld.

Waarschijnlijk meer  op Werkwijze dan op Spijkerbed.


Om 10 uur ga ik voor de tweede keer naar fitness...

Voorlopig gaan het er 3 per week worden. Maandag, woensdag en vrijdag.

Die afgelopen maandag heeft alweer veel bij me wakker gemaakt!


Vandaag voor de tweede keer fitness gedaan...

Alweer 25 minuten i.p,v de 20 van vorige keer! 🙆





Geen opmerkingen:

Een reactie posten