Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 10 september 2021

The Trueman Show #42 Marcel Messing


Het moest er een keer van komen....
De verandering.

Maar het blijkt totaal anders uit te pakken,
hier begint alles op zijn kop te staan en de techniek
lijkt soms erg in de war...
Er is daadwerkelijk iets gaande.

Het lijkt allemaal toeval, maar mijn foto's komen niet meer op zijn plek!
'O, dan is gewoon je laptop aan vervanging toe'
Eerlijk gezegd denk ik eerder dat ikzelf aan vervanging toe ben.
En daar ben ik inderdaad mee bezig.

Ben vaak erg vreemd 'ziek' en omdat ik hier,
in dit systeem leef zal ik dat moeten melden!
Dus vandaag ben ik 'ziek'.
Meestal zijn het mijn darmen, zeer akelig!

Voor mij is het duidelijk;
Mijn lichaam verzet zich.
Het verzet zich tegen een systeem dat er niet bij past.
Iets dat niet bij je 'lichaam' past gaat zich verzetten.

We gaan het tijdperk in van het Verzet!

💚
Maar de Liefde overwint,
hoe dan ook!







2 opmerkingen:

  1. Hi Walter, ja via mijn vriendin eindelijk dit interview bekeken en beluisterd en geraakt hierdoor. De urgentie hierin. ja, je kent me 2012 en er gebeurde niks zelfs dit verklaard hij. Daarna is het allemaal weggenomen mbt eindtijd en zo en nu door dit interview is het alsof het weer teruggeplaatst is de urgentie erin stukje zwaarte maar ik zal het dragen. Nog als aanreiking meest urgente is wat mij betreft vanaf 1 uur 24 voor mensen die niet het hele verhaal willen horen. In verbondenheid :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karel, erg fijn dat je dit nu ook hebt gehoord en gezien!
      Inderdaad in verbondenheid... dank je

      Verwijderen