Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 9 oktober 2021

Heeft nachtbloggen eigenlijk wel zin?



Heb zelfs effe een lichtje voor je aangedaan..


 Tuurlijk, al is het alleen maar voor jezelf!

Er is altijd wel iemand die verveelt langskomt..

Iemand die niet kan slapen en zich even rot voelt...

Maar waar gaat de wakkere zoals ik dan over bloggen?

Over de toestand in de wereld, de toestand van het NU!

Nee, toch niet zo geschikt voor de nacht, toch?

Toch heb ik er steeds meer vertrouwen in dat het ons gaat lukken...

Lukken om de waanzin uit de wereld te helpen!

En geen leugens en bedrog niet meer toe te laten

door die machtshebbers die eigenlijk zielig en eenzaam zijn.

Want anders kan dat werkelijk niet zijn...

Laten we ze maar beter liefhebben en... troosten.


Ben zo dankbaar dat ik geen machthebber ben...

Dat ik gewoon aardig en vriendelijk mag zijn....

En me soms rot of goed mag voelen

En mag zijn die ik Ben.


💚

Mijn groene hart is bij je.💋


Slaap lekker en wie je ook bent...

ik zal aan je denken.

Gewoon met mijn 💚 groene hart..

Want zo simpel kan het zijn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten