Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 8 oktober 2021

Het ego is een verzonnen begrip...





 Wat is dan eigenlijk het ego, anders dan een idioot begrip!

Het ego is gewoon een verzamelingen van alles wat we tot ons genomen hebben!

Het is gewoon hoe we ons manifesteren?

Meer is het niet!

Toch word het verward met iets dat we vast willen houden!

Dat is helemaal het ego niet!

Het ego is niet meer dan een verzameling van persoonlijke kennis!

Ja, de waanzin van deze tijd is om ergens een vaste betekenis aan te geven...







Maar wil je dan, na 12 jaar bloggen m'n ego zien!

Mijn ego bestaat niet!

Het is niet meer dan een samenraapsel van alles dat ik was. En alles wat ik nu ben!


💚het groene hart.... zonder ego!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten