Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 27 oktober 2021

Versterk je immuunsysteem! ( Nachtbloggen)



 Kijk, we worden werkelijk gek gemaakt!

Waarom eigenlijk en vooral door wie?

Macht en geldbejag, zo eenvoudig is dat.

Maar wie doen dat eigenlijk?

Macht staat gelijk aan waanzin!

Macht hebben over anderen....niet te geloven eigenlijk.

Hebben ze dan werkelijk macht over hun eigen leven?

Nee, want ze laten zich leven door hebzucht....aan macht !

En blijven we dat soort afgezakte mensen de macht geven?

Dus;

Versterk je immuunsysteem!

Door voor jezelf op te komen, kom je ook voor de ander op!


 En dan mijn eigen dag vandaag... ja we maken elkaar tot slaven!

het is/was mijn vrije dag en laat in de middag werd er aangebeld...

Ik herkende het geluid niet en ging door waar ik mee bezig was..

Later werd er weer aangebeld...ik hoorde het en ze stond al in mijn gang! 'Of het wel goed met mij was'... en dat op mijn vrije dag! Fuck! mijn t shirt trok ik even over mijn naakte kruis..

'Ja, het was goed met me! Maar hou er mee op om mij steeds te contoleren!'


In wat voor een wereld leven we eigenlijk?

Zorgen om elkaar is het allang niet meer....





Dus... Laat me met rust!







2 opmerkingen:

  1. Met koken heb ik op dit moment behoefte aan knoflook,ui,gember en geelwortel en saliethee Seintje van mijn immuunsysteem?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut! Het is belangrijk dat we daar weer naar gaan luisteren.

      Verwijderen