Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 30 november 2021

Het is werkelijk nooit te laat!

 




Of je nou wel of niet gevaccineerd bent....

Het is nooit te laat om te kijken naar hoe je ermee om wilt gaan.

Over mijzelf gaat het nog maar gedeeltelijk...

Ik merk steeds beter waar het echt om gaat!

Het gaat over onze Vrijheid!

Nee, geen ongeremde bandeloosheid maar vrijheid

voor en met elkaar.

Hoe ik erin sta mag je gerust weten;

Als vanaf het begin voelde ik dat er iets niet klopte.

Aangezien ik in een beschermde woonvorm woon

kwam er reeds  in het begin een verpleegster aan mijn deur.

Ze kwam me vaccineren... En natuurlijk zei ik instinctief; Nee dank u.

Later ging het balletje pas echt rollen via de manipulerende media.

We werden overspoelt met nepkennis en horrorscenario.

'Goede morgen Nederland' werd een vaccinpromo

Dus dat hoefde ik niet meer!

De Nederlandse praatprogramma's werden steeds gekker.

Af en toe spande Jinek de kroon.

Er was nooit meer een kritisch geluid te horen, dus

ging ik op zoek naar andere meningen.

Lijstje; Café Weltschmerz, Universety of me,

De Nieuwe Wereld, Arnews,

Kukuru, De Balie, Tijn Touber en

Jorn Luka...


Naar welk programma je ook kijkt,

Het is altijd goed om daarna even in Stilte

bij jezelf naar binnen te kijken..


💚

Het groene Hart onderzoekt



1 opmerking:

  1. Het is altijd goed om even verder te kijken en nooit je mening te laten afhangen van maar één soort bron, Walter. En ook kan het geen kwaad om even te onderzoeken of iemand niet toevallig baat heeft bij het verkondigen van een verhaal. Ronduit grappig vind ik mensen die zeggen dat zij niets geloven van wat een grote nieuwsbron hen voorschotelt, maar doodleuk vertellen dat zij hun informatie halen van Fox, nota bene de op een na grootste nieuwsbron ter wereld. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen