Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 28 november 2021

Nee, we mogen niet vergelijken. O? Is dat nieuw?




Enigszins aangepaste versie....



 Dus je mag dit regiem niet vergelijken met een 'oud' regiem?

Beledig je dan iemand of misbruik je dan iets?

Want de discriminatie viert hoogtij...

Ben je wel of ben je niet?

En wat mag je dan wel of niet?


Voor mij is het simpel;

Ik ben niet en toch ben ik die ik ben!

Wanneer voel jij je eigenlijk veilig?

Als je je aan de waanzinnige normen houdt

of als je gewoon bent die je bent!

Maar voel jij je veiliger als je met medische leugens wordt volgespoten?

Durf je de leugens al te herkennen!

En waar geloof je nou eigenlijk in?

In jezelf of in de Machthebbers?






Maar maak je niet druk

er zijn genoeg 'lieve' bloggers!


Onze vrijheid van meningsuiting is belangrijker dan ooit.

Door een enkel woord kan men tegenwoordig al trachtten de ander de mond te snoeren...

Dus heb ik mijn tekst aangepast waardoor de boodschap op zich toch blijft bestaan.


Creatief blijven is zeer belangrijk!
💚
En het groene Hart blijft!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten