Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 29 januari 2022

Als vervolg op Genezing van mijn blog Werkwijze;

Er wordt alweer hard gewerkt!




 Het einde van de grote Waanzin lijkt in zicht.

Eindelijk is het de hoogste tijd voor onze 'genezing',

en wel die van de gehele mensheid!

Want wat hebben we geleerd over onze wederzijdse tolerantie?

Helaas bleek die vaak ver zoek, verdeeldheid ten top!

We vonden allemaal dat we gelijk hadden en dat terwijl

NIEMAND gelijk had, ook de 'deskundigen' niet.

Unieke wezens zijn we en niet zoals die ouderwetse en eigenzinnige

new-age periode ons trachtte wijs te maken!

Zonder op verdeeldheid uit te zijn bleek ieder mens een systeem

te hebben waarbij ze persoonlijk optimaal konden functioneren.

Maar dat we daarin een eigen verantwoordelijkheid hadden

waren we in deze 'zorgmaatschappij' totaal vergeten!

De GROTE BAZEN zorgden wel voor ons, en dat terwijl ze niet eens wisten

waar ze het over hadden....

En alles wat nog enigszins gezond was werd steeds zieker!


Het wordt de hoogste tijd om eens écht wakker te worden.


En de koffie wordt gezet!


Binnenkort komt de nieuwe versie uit van Kagib's

boek; Tijd voor de Sleutel.



Ik zal daar zeker opnieuw aandacht aan schenken!

Over mijn eigen 'Genezingsproces' zal ik vooral op

Werkwijze schrijven.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten