Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 6 januari 2022

Omdat het is zoals het is.




 Drie jaar heeft het geduurd en pas gister

ben ik ga zoeken of ik nog iets in huis had.

En dat had ik!

Aangezien ik nog steeds evenwichtsstoornis heb

kon ik niet op een ladder staan

Vandaag heeft de man van de begeleiding post

de lamp voor mij opgehangen...

Mooi is hij niet ( bedoel niet de man hoor)

Hij hing hem op maar vond de lamp op zich niet zo'n succes.

Het is in mijn schilder gedeelte en ik....?

Ik ben er blij mee.


Zo zie je maar, geluk hangt van ons zelf af.

Tegelijkertijd blijft het daardoor betrekkelijk.



En de schoonheid die je ervaart
komt vanuit jezelf!





1 opmerking:

  1. Mooi gezegd, Walter. Het is inderdaad echt waar: 'Beauty is in the eye of the beholder'.

    BeantwoordenVerwijderen