Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 30 mei 2022

Een voorgevoel kwam uit...

Helaas versta ik ze nu nog steeds niet!



 Om 9:15 had ik een afspraak bij m'n dokter.

Was er afgelopen vrijdag even langs gegaan om een afspraak te maken.

En die was dus vanochtend!

Meestal hoop je dan dat er niets aan de hand is,

bij mij was dat omgekeerd!...

Maar mijn voorgevoel kwam uit,

mijn oren bleken brandschoon en dus hoefde er niks

uitgespoten te worden...

Het kan dus ook een teleurstelling zijn als er niks aan de hand is!

Gelukkig was de assistente een heel vrolijke... net als ik!


Zal dus ooit een bezoek aan Beter horen worden...Ooit.



3 opmerkingen:

  1. Ja vervelend,als je slechter gaat horen. Het kan ook voor hilarische misverstanden zorgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi schilderij Walter. En ja het horen, steeds weer omschakelen als je ouder wordt. :)

    BeantwoordenVerwijderen