Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 22 juni 2022

Zomerblog...maar hoe is het werkelijk?




Woensdag, Stilte dag? 




Gek genoeg gaat dit helemaal niet over mij...

Misschien zelfs meer over jou?

Nee, dat kan natuurlijk niet want naar jou kan ik alleen maar raden.

Tenzij jij ook bipolair bent, maar dan nog...

Tja, de heren doctoren gooien graag alles in één map!

Jij bent zus of jij bent zo...en daar hebben ze medicijnen voor!


Allemaal nep om hun eigen onbekwaamheid te verdoezelen...

En dan maar roepen dat ieder mens uniek is?


Dus zodra ik plotseling bipolair omschakel, zoals gistermiddag... dan ga ik echt geen dokter bellen!

Gister was weer redelijk extreem... maar elukkig had ik nog de kracht om te vertellen dat ik niet mee at...

Ben rond 5 uur naar bed gegaan en kwam weer in vreselijke dromen terecht... en nu

nu blog ik vast voor morgen... Ben namelijk weer wakker en weet nooit wat de volgende dag mij brengt. Ach, wie weet dat wel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten