Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 17 juli 2022

Schrijven tijdens m'n vakantie? ...Het schrijven op 17-7-2022...meer!

Plus een harde reactie!


De kringloopmarkt aankoop...😉


 Het is het overwegen waard, er gebeurt genoeg!




Misschien later....


Nu eerst even de zon in...








Nog steeds regelmatig in de zon, want binnenkort zal het echt te heet gaan worden en is het niet meer uit te houden... 😈


En alsof er niks aan de hand is blog ik gewoon door!

Zaterdag bleek er gewoon een rommelmarkt op het plein.. soort kringloop gedoe waar ik gek op ben!


Maar dan die avond... ik zat rustig tv te kijken, het was 22:30... heb er niet eens op gereageerd!

Niet opengedrukt en niet gevraagd wie het was..


Word van dat soort dingen niet eens meer nerveus!


Vandaag gloei ik als een brandende beer, rooie kop van de zon, maar had me natuurlijk ingesmeerd.


Oja, en dan dat vreemde bericht op de banner van mijn Spijkerbed!


Begin 2023 wordt de ondersteuning van mijn blogs stopgezet... windows 8 zal dan niet meer werken en kan niet meer geïnstalleerd worden op mijn huidige laptop.... Moet dan een nieuwe kopen...



Begin al deze waanzin ontzettend zat te worden!

Jeetje, we worden steeds vaker gedwongen  tot dingen die niet bij ons passen!


Een simpel verhaal; ik laat mij niet meer manipuleren!  Lazer maar op als je op macht en winstbejag uit bent!



En dan natuurlijk een zomerdrankje erbij!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten