Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 15 augustus 2022

Die warmte en dat zonnige weer... het was bijna een geschenk! plus!

 Stukje komt straks pas....

Toch maar even afmaken als trouwe blogger!

In huis blijkt het nu 27 graden te zijn... niet zo gek dat ik beroerd word.

Voor het eerst loop ik bloot in deze hitte golf, klaar om weer te gaan douchen.... en dan wordt er aangebeld!

Dus ik doe de deur half open... en zeg dat ik bijna ga douchen....

De mooie jongeman van 19, die dienst heeft... zegt dat een medebewoner jarig is.... so what denk ik!

Of ik wat lekkers wilde, want hij trakteerde..

Nee, ik kan zelfs niet eens meer normaal eten!

Wat had ik gedaan als ik echt op mezelf zou wonen?

Niks, totaal niks!


Want bloot zijn is een taboe geworden..

Trek gelijk mijn 3 delig kostuum aan!


Nee, natuurlijk niet, heb het niet eens...

Ben weer erg klam of eigenlijk drijfnat!

En dan zou ik straks nog mee moeten eten..


Beter geen foto's erbij, zie eruit als een natte dweil.

Was er vandaag nog meer nieuws dan?


Ja, dat was er.... komt een andere keer wel weer.


Hopelijk is dit echt mijn laatste dag!

En ja, heb weer keurig mee gegeten!

Zit hier nu wel e tollen op mijn stoel.... het lijkt hier steeds heter te worden.

Blijk niet de enige te zijn die een 'vliegjesplaag' heeft...


Heet en warm is het nog steeds, echt zinnig bloggen lukt mij niet meer.


Nou, vanmorgen nam ik maar een beschuit en zat ik mijn blote bovenlijf... en wat gebeurt er!

Later bleek mijn bezwete lichaam onder de beschuitkruimels te zitten!


Wat ik wel denk; Er zijn ergere dingen!

Dit is gewoon luxe..














Geen opmerkingen:

Een reactie posten