Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 6 augustus 2022

Leuk is het niet... mijn hersenaandoening.




 Inmiddels jaren geleden ben ik op mijn hoofd gevallen..

Van de bovenste tree van de trap.

Heb twee dagen daar gelegen totdat ik gevonden werd

Om een lang verhaal kort te maken

Tegenwoordig ondervind ik daar van alles van!!


Evenwichtsstoornis en extreme mood-changes


Gelukkig kan ik ze herkennen en beheersen!

Alleen mijn jongste zoon begrijpt ze... min of meer..

Soms wil ik er over schrijven, omdat ik weet dat veel mensen

daar last van hebben...

Hersenaandoeningen... best erg eng.




6 opmerkingen:

  1. ja, hersenaandoeningen zijn eng en moeilijk te begrijpen....Misschien helpt het als er meer over geschreven zou worden. En dan niet in klinische zin waar daar is genoeg over te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Joo, ik ga er aan werken... de tijd is er rijp voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk ook dat het goed is erover te schrijven. Een vriendin van mij heeft het ook een paar jaar geleden gekregen en er klachten aan over gehouden. Wanneer jullie ervaringsdeskundigen erover praten of schrijven helpt het bij het proberen te begrijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed en moedig dat je erover gaat schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms is dat best moeilijk.... want gek ben ik zeker niet!

      Verwijderen