Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 25 augustus 2022

Maar wat doe je dan?

 


Foto is niet bijgewerkt!



Het rommelt al een tijdje in me..

Geen koorts of echt extreme dingen...

Vanavond na 23 uur ging het ineens mis!

Erg misselijk en buikpijn...

Dus ben even gaan liggen...

En toen ging het mis..

En inderdaad, wat doe je dan?

Was zo beroerd dat ik niet eens op kon staan..

Ja, en daar lig je dan...machteloos....

Plaste nog op de grond ook!

Wat een vernedering kan een mens overkomen...

Gek genoeg dacht ik; hoe kan ik zorgen dat ik een beetje fatsoenlijk doodga!

Door de warmte is het hier een beetje een troep geworden....

Dacht zelfs; ze moeten me niet half naakt vinden en dat was ik dus.



Vraag me wel eens af, hoe is mijn arme vader aan zijn end gekomen?

En dat was niet best....


Nee, kan niet zeggen dat het goed met me gaat...

Ben er eigenlijk verdomd slecht aan toe...

Nee, heb geen openwonden of enge ziektes'

Het is gewoon niet goed meer in mijn hoofd!

Gister ging het al een beetje mis toen ik wat boodschappen moest doen.

De straat onder mij leek vreemd te bewegen...

Vandaag ging het beter.

Maar... voelde me wel beroerd..

Het lijkt logisch dat lezers nu denken;

Dat moet je dan toch met de begeleiding overleggen?

Nee, het zijn meestal flexwerkers.


Eerlijk gezegd durf ik niet eens naar bed

En dan te bedenken dat ik nog een jonge God ben.

Nou ja, een jonge God op  leeftijd...

Gelukkig worden de fruitvliegje wat minder

Er zit er hier nog één. .die vraagt om een stukje appel...praten kunnen ze ook al!

Vandaag bleek het hier 27 gr te zijn...

O ja, je mag hier geen alcohol gebruiken.

Ai, en er staan 3 lege blikjes!

Komt er nog maar mannenpraat?

Misschien, maar dan heet het; stoom afblazen..

Oi, het zweet gutst  weer tussen mijn mannelijke borsten...

Mannenpraat wordt weer ; nachtbloggen...

Zal je och gebeuren dat ik ineens verdwijn dus dood ben

Geen opmerkingen:

Een reactie posten